УводОпште напоменеТехничке претпоставке Речник појмова Коришћење веб апликацијеУчлањење у системЛоговање на систем Управљање личним подацима Достављање извештаја Преглед извештаја Управљање захтевима Управљање корисницима Документација о извештајимаПословне функцијеКатегорије клијената Категорије извештаја |
Управљање захтевима за омогућавање нове пословне функцијеУводДа бисте вршили управљање захтевима за учлањење корисника у систем, изаберите опцију Администрација -> Захтеви за омогућавање нове пословне функције из менија апликације. Ова опција ће вам бити доступна само уколико сте на систем улоговани са корисничким налогом коме је додељена улога Администратор клијента. Могуће је извршити следеће операције:
Креирање захтева за омогућавање нове пословне функцијеДа би сте извршили ову операцију, одрадите следеће акције:
Преглед и претрага захтева за омогућавање нове пословне функцијеДа би сте извршили ову операцију, одрадите следеће акције:
Преглед детаљних података о захтеву за омогућавање нове пословне функцијеДа би сте извршили ову операцију, одрадите следеће акције:
|