NBS
Центар за размену података

Управљање захтевима за омогућавање нове пословне функције

Увод

Да бисте вршили управљање захтевима за учлањење корисника у систем, изаберите опцију Администрација -> Захтеви за омогућавање нове пословне функције из менија апликације.

Ова опција ће вам бити доступна само уколико сте на систем улоговани са корисничким налогом коме је додељена улога Администратор клијента.

Могуће је извршити следеће операције:

  • креирање захтева за омогућавање нове пословне функције,
  • преглед и претрагу захтева за омогућавање нове пословне функције,
  • преглед детаљних података о захтеву за омогућавање нове пословне функције.

Креирање захтева за омогућавање нове пословне функције

Да би сте извршили ову операцију, одрадите следеће акције:

  • изаберите опцију Администрација -> Захтеви за омогућавање нове пословне функције из менија апликације,
  • кликните на линк Креирање,
  • отвориће се страница Креирање захтева за омогућавање нове пословне функције,
  • попуните тражене параметре захтева и кликните на дугме Снимање.

Преглед и претрага захтева за омогућавање нове пословне функције

Да би сте извршили ову операцију, одрадите следеће акције:

  • изаберите опцију Администрација -> Захтеви за омогућавање нове пословне функције из менија апликације,
  • изаберите параметре претраге и кликните на дугме Претрага.

Преглед детаљних података о захтеву за омогућавање нове пословне функције

Да би сте извршили ову операцију, одрадите следеће акције:

  • изаберите опцију Администрација -> Захтеви за омогућавање нове пословне функције из менија апликације,
  • изаберите линк Детаљи, у листи захтева, за захтев чије детаљне податке желите да видите.