Процес учлањења правног лица у Центар за размену података Народне банке Србије
Да би сте се учланили у систем Центар за размену података Народне банке Србије потребно је да извршите следеће:
- Прочитајте више о систему Центар за размену података Народне банке Србије
- Попуните Захтев за учлањење правног лица у систем Центар за размену података Народне банке Србије
- Након успешно поднетог захтева, на електронску адресу назначену у захтеву за учлањење, добићете и-мејл с детаљним упутствима о даљим корацима потребним за успешно подношење пријаве. Поступак се састоји од следећих корака:
- потврђивање захтева за учлањење кликом на одговарајући линк назначен у страници која се отвара из добијеног и-мејла,
- штампање захтева за учлањење кликом на одговарајући линк назначен у страници која се отвара из добијеног и-мејла,
- слање одштампаног, овереног и потписаног захтева на нашу адресу за контакт.
- Народна банка Србије, на основу тог захтева, отвара налог за коришћење услуга система с корисничким именом и лозинком које сте одредили у захтеву за учлањење.
- Народна банка Србије, ће вам на електронску адресу назначену у захтеву за учлањење, проследити одговарјуће обавештење о томе да ли je захтев за учлањење у систем прихваћен или не.
Напомена:
Учлањењем у систем корисник аутоматски стиче право коришћења услуга из система Центар за размену података.
Право за достављање или преузимање одговарајућих типова извештаја, одобравају надлежне службе Народне банке Србије, по посебним процедурама дефинисаним за сваку категорију извештаја.